Blog

Budování vztahů se stávajícími klienty v B2B – cesta k dlouhodobé spolupráci

V dnešním konkurenčním prostředí je pro firmy snadné zaměřit se pouze na získávání nových klientů, ale jedním z nejcennějších zdrojů příjmů jsou vaši stávající klienti. Udržování dobrých vztahů se zákazníky přináší nejen opakované zakázky, ale i doporučení, která jsou často efektivnějším a levnějším zdrojem nových obchodních příležitostí. Proč jsou stávající klienti důležitější než kdy dříve […]
přečíst článek

Externí spolupráce, interim marketér nebo agentura?

Malé a střední firmy mají několik možností, jak se postavit k vlastnímu marketingu V dnešní době se podnikatelské prostředí mění téměř na denní bázi. Jednou z cest, jak zajistit stabilní růst a udržet krok s konkurencí, je využití služeb externího marketéra, externího projektového týmu, tzv. interim marketéra nebo flexibilní marketingové agentury. Proč byste měli uvažovat […]
přečíst článek

Mentoring pro firmy? Proč ano!

Mentoring jako strategický nástroj pro menší a střední firmy Pro firmy je dnes víc než kdy dřív klíčové mít po ruce zkušeného průvodce, který pomůže zvládat neustále se měnící businessové prostředí. Zkušený mentor může být tím správným partnerem, který vám pomůže posunout firmu na novou úroveň. V tomto článku se podíváme na hlavní výhody, které […]
přečíst článek

Mentoring jako katalyzátor profesního růstu pro marketéry

Výhody mentoringu pro ambiciózní markeťáky Pro markeťáky, kteří se chtějí neustále zlepšovat a posouvat vpřed, může být mentoring klíčovým prvkem jejich profesního rozvoje. Nezáleží, zda jste marketér zaměstnaný ve firmě a pracujete pro cizí značku nebo jste freelancer, který svoje služby nabízí klientům.  Mentor může nabídnout cenné rady, podporu a vedení, které pomohou marketérům – […]
přečíst článek

Spolupráce s externím marketérem

Proč menší a střední firmy stále častěji využívají spolupráce s externími marketéry?  V dnešním dynamickém světě se trh a preference zákazníků mění téměř denně. Pro menší a střední firmy je zcela zásadní být nejen vidět, ale také efektivně komunikovat svou hodnotu. Firmy mají často limitované zdroje, to však nemusí znamenat, že se musí spokojit s […]
přečíst článek

Podcasty a jak na ně I.

Naši klienti často chodí s nápadem „Chci dělat PODCAST!“ a obvykle se do realizace sami, po hlavě a na vlastní triko. Jen málokdy však tato aktivita tímto způsobem vydrží déle než na 3 epizody.  Abychom vám pomohli utřídit si myšlenky a usnadnili vám se k vašemu vysněnému podcastovému kanálu dostat, dali jsme dohromady několik zásah, které z vašeho […]
přečíst článek

Jak komunikovat a zaujmout na sociálních sítích?

Dnes už téměř žádná firma zabývající se prodejem produktů či poskytováním služeb zejména koncovým zákazníkům nepolemizuje o tom, zda na sociálních sítích být, či nebýt. To, co se dnes řeší, je, jak se na sítích chovat a co dělat, aby naše aktivita byla vidět co nejvíc. Firmy chtějí být lajkovány, sdíleny, komentovány. Chtějí, aby fanouškové i širší auditorium jejich […]
přečíst článek

Být sám sobě marketingovým specialistou?

Už jsme se společně podívali na to, na co vše je potřeba myslet při začátku podnikání – k článku na toto téma se můžete vrátit zde. Také jsme se vám snažili nastínit pro a proti, pokud se rozhodnete, že budete svojí firmu propagovat sami. Jak u toho všeho neztrácet nervy a přitom efektivně propagovat svojí firmu, si […]
přečíst článek

Stojí za to propagovat svojí firmu sám?

Rozhodli jsme se podnikat. Stanovili jsme si cíle, vytyčili cesty, vybrali kolegy. Známe odpovědi na důležité otázky (www stránky, vyhledávací síť, provozovna, cena produktu, způsoby dodání klientovi). Rozhodli jsme, že potřebujeme www stránky, vymysleli jsme doménu a povedlo se nám zřídit si hosting. Naťukáme www.rozhodlijsmese….cz, kde hrdě svítí “stránky se připravují”. Jsme spokojení a nic nás […]
přečíst článek

Začínám podnikat – marketing krok po kroku

Co budu dělat? Dnešní doba přináší téměř nevyčerpatelné příležitosti (nejenom) k podnikání. Ač se může zdát, že všechno tu už bylo, a že všechny díry na trhu jsou už obsazené, realita je jiná. Dnešek nabízí zcela nové možnosti: zákazníci jsou rozmazlení, zahlcení přemírou výběru, mnozí v rozhodovací paralýze. Dále, je tu velká skupina lidí, kteří […]
přečíst článek
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram